horsefrieends

Alla inlägg den 24 februari 2013

Galopperar på Ruskprick i hagen.
 

Haha, Ruskprick slickar ur matskålen efter han ätit. 


 

Videon kommer om ca en halv timme <3

Hej hej!
Jag håller på att försöka ladda upp videon men det går inte, får försöka igen om en en stund ;)

Hittade denna videon på youtube  Helt seriöst hästar finns ju visst kolla videon  


Hej  


Nu ska jag tipsa Annas blogg så nu gör jag det http://horsenpimpim.bloggplatsen.se/ Kika in på den bloggen vet ja  

Godmorgon jag har sovit över med Anna  


Vi har sovit gott.Då så har ju min i pad gott sönder  Men  går kollade vi på mello åt massa med godis haha  Det var allafall kuligt. Nu så gör vi inte så mycket men det kommer en bild här nere på mig och Sonette   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkomna till denna hästiga blogg. Vi är 2 tejer på 9 och 11 år. Vi älskar hästar och kommer lägga upp massa videos och bilder mm. om hästar, följ gärna två galna tjejer//Helena och Maja

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards