horsefrieends

Alla inlägg den 23 februari 2013

Vi sitter och tittar på mello :)
Rida imorrn yee

Haha jag fick inte upp hoven på Sonette hon vägrade  


 


Nu är jag hemma från stallet med svullet finger :(
Vi skulle galoppera på fältet och jag red inte medryttarhästen utan en annan häst i samma stall som kan bocka ibland.
Men först i galoppen gick det super men blötsligt bockade han och jag föll över halsen.
Som tur var bröt jag inget men mitt finger gör ont och det är svullet:(
Men aja!! Man överlever ändå <3

Hej, idag ska jag til stallet igen//Helena

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkomna till denna hästiga blogg. Vi är 2 tejer på 9 och 11 år. Vi älskar hästar och kommer lägga upp massa videos och bilder mm. om hästar, följ gärna två galna tjejer//Helena och Maja

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards