horsefrieends

Alla inlägg den 21 februari 2013

Hej, Helena här.
Jag ville bara säga godnatt.
Som ni märkt är vi väldigt aktiva och så kommer denna blogg vara. Kanske inte riktigt såhär som idag men vi ska försöka.
Bästa Maja hälsar godnatt också. Maja säger: att hon kommer filma imorgon när hon är i stallet. Hon ska försöka ladda upp videon, haha!

Annars hjälper jag henne, men godnatt <3

Här är en bild på mig om ni vill se :)
Lite muppad men...

Här är en bild på mig om ni vill se mig

Haha, vad normala bloggägare ni har :)

Vi har 13 besökare på vår blogg på 1 dag. Ni är fantastiska. Det ända som saknas är lite kommentarer också det tror jag ni fixar:D

Sonette    Anton    Zippy   

Hej, det här är Helena. Jag är 11 år och rider 3 eller flera dagar i veckan. När jag har liv blir det 4-5 dagar jag rider. Jag rider iallafall 1 dag på ridskola och 2 dagar på min medryttarhäst.
Jag har ridit i 2 år nu.
Jag älskar hästar över allt annat.
Följ gärna vår galna blogg så blir vi jätteglada// Helena

Inte världens bästa bild:-P

Presentation

Välkomna till denna hästiga blogg. Vi är 2 tejer på 9 och 11 år. Vi älskar hästar och kommer lägga upp massa videos och bilder mm. om hästar, följ gärna två galna tjejer//Helena och Maja

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards